BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

February 14, 2010

Terima Kasih



Ikutkan kalender yahudi, 11 februari adalah tarikh aku mula2 tarik nafas kat dunia ni.
Setiap tahun ade 11 februari.
Maknenya setiap tahun la aku lahir.
Masa untuk ditorture.

Terima kasih kepada insan2 yang tetap ingat dan sanggup sambut hari kewujudan aku.
Sanggup baling tepung kat kepala aku ni.
Sanggup hempap aku yang kekurangan berat dan ketinggian.

Tapi aku tak tunggu tarikh aku lahir.
Aku nantikan tarikh aku lenyap.
Harap2 aku dah sedia. Cukup bekalan.
Cukup sedia untuk tarikh tu,.

Harap2 ade orang datang kebumikan aku.
Mandikan dan putihkapankan aku macam aku dimandikan tepung.
Dibacakan yassin macam nyanyian Happy Birthday.
Dihurung ke lubang sempit macam dikejar untuk dibogelkan.





Terima Kasih

5 Laungan:

bawangmerah said...

tunggu tarikh lenyap lagi nervous daripada tunggu tarikh lahir. kan?

happy belated birthday!

decadence said...

terima kasih pain
=)

pja_chan said...

weeiii pakai baju arrrr klu nak upload gmbr ponnnnn!

bulu said...

weyh sory unte!!!
xsempat nk wish bfday lu...
time tuh aku g melancorkan diri...
ahaha ni bru blik..
anyway hapy belated bfday!!~

decadence said...

ahh.pedulik ape. time kasih.